poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świątecznie - Montag Musik #19. (2)

Cześć Wszystkim,

przygotowania w domach idą pełną parą, powoli domykam wszystko na ostatni guzik.
Mam chwilę przerwy między sprzątaniem, postanowiłam ją szybciutko wykorzystać
i przyjść do Was z dawką piosenek, które kojarzą mi się ze świętami.
Jak już wspominałam w poprzedniej odsłonie Świątecznego Montag Musik, te dźwięki zawsze pozytywnie nastrajają mnie i moją rodzinę, czy to sprzątamy czy pieczemy, czy stoimy gdzieś w korku, oraz wprowadzają nas w czas Świąt.

 Poprzedni Montag Musik możecie znaleźć tu : Część I
Nie przedłużając, zapraszam do słuchania.

Wham! - Last Christmas

Mariah Carey - All I want for CHristmas is You


Paul McCartney & Wings - Wonderful Christmas Time


Queen - Thank God it's Christmas


John Lennon - Happy Xmas

Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone


Na koniec przypominam jeszcze o rozdaniu na moim blogu.
Gorąco zachęcam do udziału w nim :)
(Urodzinowe Rozdanie)


Trzymajcie się ciepło.
Atom


4 komentarze:

  1. Last Chritmasa i tak już chyba nic nigdy nie przebije :)
    Wesołych Świąt Kochana, oby były w najbliższym gronie, z radością i spokojem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, piosenka, która była, jest i będzie :)
      Dziękuję Bardzo Kochana, również życzę Spokojnych Świąt pełnych Radości i Miłości :*

      Usuń
  2. nie znoszę świątecznych piosenek:) nasze polskie kolędy są piękniejsze:)
    Wesołych Swiąt :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wręcz przeciwnie, bardzo lubię te piosenki :)
      Dziękuję bardzo :* Również życzę Wesołych i Spokojnych Świąt :*

      Usuń


Zapraszam do komentowania.
Każda opinia jest dla mnie ważna, dlatego też nie skasuję Twojego komentarza.

Życzę Miłego Dnia.