czwartek, 19 grudnia 2013

Bilder #8 - czyli "Instamix"

Cześć,
dziś post ze stałej zdjęciowej serii : Bilder.
Czasami tytuły moich postów są po niemiecku, oczywiście ze względu na fakt studiowania przeze mnie tego języka. Staram się delikatnie przemycać niemiecki do mojego codziennego jak i również blogowego życia, właśnie chociażby w postaci tych słówek.
A dziś...
Jak zwykle przychodzę do Was ze zdjęciami z ostatnich kilku dni,
trochę jedzenia, trochę pogody, miszmasz jak się masz.


 


1. Hast du Lust...? 2. Inwencja twórcza gimnazjalistów.
3. Dobry kebab nie jest zły, a ten okazał się taki sobie. 4. Czas na herbatkę.



5. Faza wstępna... 6. Wyrosłyśmy!
7. Efekt końcowy.



8. Miałam na paznokciach odżywkę i postanowiłam ją troszkę ozdobić. 9. Następnym razem będzie kolorowy podkład.
10. Mroźne maziaje na Maluchowej szybie.



11. Rozdaniowe kosmetyki. 12. The Exes. - czasami lubię się odmóżdżyć. Serialowy pożeracz ze mnie.
13. A między zajęciami Hazard z dziewczynami. 14. Piątkowa Świąteczna prezentacja.


15. jadę windą ;) 16. gdzieś tam w drodze. To co ostatnio dzieje się na niebie mnie zachwyca <3

No i goździki na koniec, moje ulubione kwiatki <3 - wersja przeprosinowa ;)

Zmykam zaraz na ostatnie zajęcia w tym roku.
Przede mną w sumie aż 19 dni wolnego, także troszkę odpocznę, wreszcie znajdę czas na czytanie książek i tłumaczenie.
Trzymajcie się ciepło.
Atom.


7 komentarzy:

  1. goździki cudne są!:) w wersji przeprosinowej to już w ogóle:p a babeczki wyglądają pysznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. babeczki były pomarańczowe, rozeszły się w moment :)

      Usuń
  2. świetny mix :) kawę z Maka uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo Tobie babeczki chociaż wyrosły..ja jak zrobiłam były strasznie płaskie i w sumie nie smakowały najlepiej, no ale ma się ten antytalent :]
    Goździki się ślicznie prezentują i Ty wiesz, że ja też zwróciłam uwagę, że u mnie niebo też jakieś takie ładne ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam je, ale patrz z deszczu pod rynnę - mi czasami tak wyrastają, że aż wypływają z foremek ;)
      piękne są te zimowe pejzaże na niebie :))

      Usuń


Zapraszam do komentowania.
Każda opinia jest dla mnie ważna, dlatego też nie skasuję Twojego komentarza.

Życzę Miłego Dnia.