czwartek, 23 maja 2013

Fragen



Achtung! Post z przymrużeniem oka ;)
Całkiem przypadkiem trafiłam dziś na stronę pytamy.pl
Mając trochę czasu, zajęłam się studiowaniem pytań...
Napotkałam na całkiem dziwne... te śmieszne i niedorzeczne.
A oto kilka z nich, które utkwiły mi w głowie ;)

Jakie ph ziemi marihuana? - załamałam się.
Co się stanie gdy zadzwonimy na dwie linie sekstelefonu i połączymy rozmowy tak by dwie panie tam pracujące rozmawiały same ze sobą? - co mają w głowach ludzie, którzy to piszą. ... logic.
Jak wybielić pożółkły plastik? - z serii rady i porady. (
Co uratowało Kmicica przed rozstrzelaniem za zdradę? - załamuje mnie dzisiejszy poziom wiedzy tych nastoletnich baranów, którzy zamiast wziąć książkę, dobra niech stracę, streszczenie/ opracowanie do ręki, ślęczą w internecie oczekując na odpowiedź.
Ile pytań na nowe prawo jazdy - ja wiem, ja rozumiem, ba domyślam się, że tej osobie chodzi o egzamin, ale prawo jazdy, to prawo jazdy, dokument poświadczający iż jesteś upoważniony do prowadzenia pojazdów silnikowych... no i o ile mi wiadomo, to nie ma żadnego pytania ;)
Mam jedno pytanie dzisiaj byłam złożyć papiery do dowodu osobistego . I jeżeli teraz obetnę włosy do ramion a na dowodzie będę miała spięte włosy w kitka to nic się nie stanie jeżeli w dowodzie mam inną fryzurę a za parę dni będę miała inną ? - ratujcie mnie bo nie wytrzymam... nie, jak zetnie musi nosić perukę!
Jaki twoim zdaniem jest najszybszy legalny sposób na zarobienie dużej ilości pieniędzy? - jeżeli ktoś by jakiś pomysł opracował, to na pewno nie pochwaliłby się nim na takiej stronie, ale zapytać zawsze można ;)
Ipad - z jaką pamięcią polecacie? - dla mnie logiczne jest to, żeby posiadał jak największą, no ale ale...
Znacie jakieś trzy nie za długie,ale też nie za krótkie modlitwy? - nie za długie, nie za krótkie... to znaczy jakie?
Czy mozna malowac kafelki?Chodzi o PODLOGOWE kafelki - problem pewnej nastolatki, niecierpiący zwłoki.
Czemu imprezy w kosmosie są nieudane? - nie powiem, też nurtuje mnie to pytanie.
Jak drukować przez wifi ? - drukować przez wifi... o ile wiem to drukować można przez/za pomocą/poprzez drukarkę.
Jak mniej płacić za śmieci? - odpowiedź - segreguj. Można? można.
zemsta - to ponoć pytanie jest... ach ta treść, no można by na nie odpowiadać godzinami.
Czy dziewczyny postrzegają w kategoriach potencjalnego parnetra seksualnego swojego nowego współlokatora? - zdesperowany student ;P
Czy wszystkie koty tylko udają przyjaźń? A może tylko czarne? - no po prostu ja leżę już na łopatkach... tak, tylko czarne i tylko udają przyjaźń. 
Jakie dni są przed okresem? - najlepsza odpowiedź : "Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Ważnych jest kilka tych chwil, tych na które czekamy"Ile musi być ważny paszport? - to to z serii... ?.? ile musi być ważny... no... dobra brak słów.
jak zrobic rytual przyciagajacy milosc? - ach Ci desperaci, dość duży wysyp w tym roku.
Jak oszukuje się w restauracji? - niestety nikt nie chciał podzielić się wiedzą na ten temat.
Czemu mam opór do randek? - a kto Cię wie 14-letnia "nierządnico"
Jak eskimosi spędzają wolny czas? - " noski noski eskimoski"
Jeśli podatek na papierosy ma odstraszać od palenia to czy podatek dochodowy ma odstraszać od pracy? - mądre pytanie, jedno z niewielu, które zasługuje na pochwałę.
Dlaczego ludzie zarzucają mi, że jestem gejem tylko dlatego ze nie mam dziewczyny ? - rozsterek miłosnych ciąg dalszy.

Jak widać Internet to taki dobry przyjaciel, który zawsze wysłucha i odpowie na Twoje pytania. Można do niego walić drzwiami i oknami, on tylko czeka na to aby zgłębić największe tajniki galaktyki.
Swoją drogą, kiedyś bez internetu chyba żyło się ciut lepiej, fakt faktem, nic nie zastąpi Ci kontaktu twarzą w twarz, okiem w oko... ramię w ramie. Cieszę się, że dzięki braku internetu i komputera miałam normalne, cudowne i malownicze dzieciństwo, że moim największym zmartwieniem było w której wyląduję grupie bawiąc się w podchody... czy, że mama będzie krzyczeć bo uzieleniłam moje ubrania przewracając się na rowerze. To taka mała refleksYja mnie naszła na ten internetowo-skarbnicowy temat.
 Mam nadzieję, że uda mi się zrobić w najbliższym czasie zdjęcia aparatem... i będę mogła podzielić się z wami moim herbacianym zestawem.
to mały przedsmak, tego co się tu pojawi.


Miłego Wieczoru :)


2 komentarze:

  1. znam ta stronke
    jest mocna
    zastanawialam sie czy ci ludzie pizza tam na serio....x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, też mnie to zastanowiło, większość z nich pewnie chodzi do gimnazjum czy liceum... ale tragedią jest to o czym piszą ;)

      Usuń


Zapraszam do komentowania.
Każda opinia jest dla mnie ważna, dlatego też nie skasuję Twojego komentarza.

Życzę Miłego Dnia.