piątek, 5 kwietnia 2013

okazje.


Dziś o kilku okazjach, które wpadły mi w oko.
Po pierwsze:
Okazja Dnia w Rossmannie, kupon dostępny po zalogowaniu, Original Source Cytrynka: za 5,19.
Raczej się na niego skuszę. Ostatnio był malinowy, wcześniej zakupiłam czekoladowo-pomarańczowy, a 5 zł można się pozbyć na rzecz tego galaretowatego żelu.
Oprócz tego, ogrom perfum w dużych przecenach : rossmann online .

Co więcej?
Reserved!
Za zapisanie się do ich newsletter'u o tu , jest - 20% na zakupy w dniu od 04.04. do 07.04.
Również ich fejsbukowy fanpage nie próżnuje, tam, oczywiście po polubieniu fb-Reserved, znajdujemy kupon na -25% , do wykorzystania w dniach wyżej podanych.
Upatrzyłam już sobie bluzkę, na której zamiaruję spożytkować jeden z kuponów, drugi w udziale przypadnie mamie, bądź Pe. Zobaczymy.
Zgapiłam się co do dni darmowej dostawy w c&a, aj trudno, mam nadzieję że niebawem też się ponownie zjawią, a ja nie przysnę na ten czas.
Również z tego co rzuciło mi się w witrynach sklepowych Orsay,Reserved,Mohito,House i wiele innych ma już na swoim koncie wyprzedażowe zalążki, Reserved do -50% na wybrane fatałaszki, Mohito do -50%, a z racji że stary,nowy House otworzył się ponownie w naszej galerii,to dużo ciuchów od 19,90.
Warto czasem zajrzeć...
ja osobiście jestem łowcą okazji, uwielbiam buszować między półkami i wieszakami, w poszukiwaniu czegoś, za co zapłacę nie więcej niż 30 zł... no 25. Ale czasami się nie da, czasami ta chęć posiadania bije na głowę zdrowy rozsądek, rozsadza mi czaszkę i członki i jak mi się to wszystko tak zaprze w sobie to muszę coś mieć, bez względu na cenę.

Tymczasem, zbieram się w sobie i ruszam na łowy.


Wiosno przybywaj!

8 komentarzy:

  1. mialam dwa zele pod prysznic z original source I nie pasuje mi
    wole jednak dove I nivea oraz maziajki ;)
    czuje sie u ciebie na blogu jak u siebie,sowy sowy sowy :D
    u mnie dzis o zestawie 9ciu pedzli hakuro
    :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, co kto lubi , na początku nie byłam do nich przekonana :) ale później te żele przypadły do gustu, to jest mój trzeci i na razie się nie zawiodłam, chociaż poszukuję uparcie takiego, który swój ładny zapach pozostawi na trochę dłużej.

      sowy to jest to, jak tylko znajdę trochę więcej czasu, pokombinuję z szablonem.
      a w najbliższym czasie pokażę zestaw do herbaty z sowami, więc miej baczenie :)

      miłego :)

      Usuń
  2. oooo suepr;)) kocham propomcje po porstu;)) i ten żel też, sama miałam różowy i czerwony:)) mają niesamowite zapachY:)

    p.s. zapraszam do oceny mojego nowego makijażu:)) pozdrawiam serdecznie;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również kocham te żele i promocje :)

      z pewnością dziś do Ciebie zajrzę, ocenię niestety później, gdyż mam problemy z dodawaniem komentarzy.

      Usuń


Zapraszam do komentowania.
Każda opinia jest dla mnie ważna, dlatego też nie skasuję Twojego komentarza.

Życzę Miłego Dnia.