czwartek, 22 sierpnia 2013

Eule und Zimmer.


 Przychodzę dziś do was z dawką sowich wnętrzarskich cudaków.
Od czasu do czasu przeszukuję czeluści internetu i natykam się bądź co bądź na te małe i te duże,
na te płaskie i te wypukłe, na wklęsłe, wzorzyste, dziurawe, kolorowe, białe, czarne i puchate sowie dodatki.
Zdaję sobie sprawę z tego, że na pewno nie wszystkim przypadną do gustu...
ale wiem też, iż istnieje na świecie mnóstwo takich sowich maniaków, 
którym sowy zawróciły w głowie, rzecz jasna w tym zdrowym znaczeniu zawrócenia w głowie.
Nie ma się co rozpisywać...
Wklejam sporą porcję obiadową... 

Zapraszam do przejrzenia ze mną malusieńkiej części sowich domowych dodatków.

Home&You.
kolekcja jesienna.

w H&Y jest teraz mnóstwo "gadżetów" z sowami...
a wybrałam te, które najbardziej mi się podobały.


a teraz wyszperane :
źródło: nadruki.
kubek na ołówki,długopisy.
źródło: anthropologie
Dywan.
źródło : Etsy
 Półka na "bambetle"... 
źródło: candystripecloud
 prześliczna poduszka.
źródło: aviaryhome
wieszak. 
źródło: anthropologie
źródło: grahamandgreen

wazon na który nie mogę się napatrzeć.
źródło: grahamandgreen

kolorowe tapety.

dość minimalistyczna pościel z sowim wzorem.
źródło: felizhome
stolik.
źródło: grahamandgreen
sowie wieszaczki.
źródło: kiyata
ceramika.

źródło: roseandgrey

źródło: Etsy




i to tyle na dziś.
Mam nadzieję, że chociaż jedna rzecz zauroczyła was tak jak mnie.
Życzę wszystkim miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Zapraszam do komentowania.
Każda opinia jest dla mnie ważna, dlatego też nie skasuję Twojego komentarza.

Życzę Miłego Dnia.